nedjelja, 6. studenoga 2011.

Eh evo mene kao da sam u 2 srednje opet.. napravila blog :) Planiram da napravim neku stranicu gdje cu pisati sve neke "pametne" stvari koje mi prodju kroz ovu glavicu vec dugo.. ne planiram se doticati nikakvih teskih tema (bar se nadam)  vec eto da imam ko neki dnevnik pa da se smijem(o) kad prodje vremena :) I izvinite radi preglupog izgleda bloga to ce doci s vremenom,ja sada sam odabrala ovo jer mi najvise nekako lici na mjesto odakle cu pisati vecinu postova :)
Dobrodosli u moju glavu


Eh eto prva stvar koja mi pada na pamet trenutno, posto sjedim u sobi i razmisljam vec lagano sta cu obuci veceras ... razmisljam kako bi to bilo da nema sminke i da svaka djevojka mora izgledati bas onakva kakva i koliko to sminka ustvari uljepsa osobu.. toliko ima lijepih stvari koje je cine zenu, neke nikako da shvate da pretjeruju i da gube onu prirodnost i ono nesto zaista lijepo u njima! Naravno, kada se desi da izadjem bez sminke dobijem komentare tipa : " Tobe jarabi"  :D
Tako da cu veceras kao mali projekat da vam stavim slike pred,tokom i na kraju spremanja za izlazak jedne prosjecne sarajevske djevojke ! :)

Valjda neke posebne poente ovog bloga nema vec eto mozda cisto da vas prepadnem i da natjeram barem jednog muskarca da razmisli prije nego sto pridje nekoj "trebi"    i
 jer mi je dosadno naravno :D



huggs and kisses,
D.

Nema komentara:

Objavi komentar