nedjelja, 13. studenoga 2011.

Eh  nisam vec par dana pisala postove.. valjda kad sam tek pocela bila sam strasno optimisticna i inspirisana.. sad sam vec malcice zakazala :) al ne odustajem tako lako! :)
evo mene naravno kao i uvijek vrijedna pa se ustala u 2 popodne... :) vidim ovo sunce vani i pomislim kako je lijepo ali za mene uvijek ima neki razlog zasto ne izaci na zimu .. ne volim je nikako .. :) mogu ja i kroz prozor gledati plavo nebo,a biti pod dekicom i piti caj :) mada mislim da bi drugi trebali sto vise biti vani i uzivati a ne kao ja spavati i izlezavati se :) al i eto svakom svoje.. .. ovi protekli dani u sedmici su bili skroz lijepi  i uzivala sam medjutim nisam nasla nista posebno da me inspirise za novi post i evo krenula sam ovo pisati pa sam mislila da ce mi neka tema nadoci.. al slabo nesto :D ajde vidjet cemo mozda do kraja posta nesto bude..




Ah da! :D
ja ne znam jel se vidi na ovom blogu da sam ja iz Sarajeva :) eto uglavnom jesam.. i mislim da svima koji su mojih godina ili blizu njih, treunutno povelik problem gdje izaci.. sinoc je bio prvi izlazak gdje nisam nesto strahovala il bila svjedok nekog problema.. prosli petak sam bila Neo iz Matrixa, metke izbjegavala,pa sam onda bila u Jezu gdje bace suzavac.. divno :D

Eto da znate da ja ovako volim cetvrtkom otici u Que Pasu bude muzikica uzivo i bude poprilicno lijepo.. :)
Petkom je bilo dobro u Peoplesu ali eto to je mjesto postalo samo za hrabre! ali nije li ni citav grad?
Ponedjeljkom je dobro ko voli ples u Slogi na salsi ili u maloj pivnici na jazzu..
Uglavnom ako mi negdje bude lijepo onako bas.. ja vama javim da mi se pridruzite ! :)
Eto izvinite sto postovi nisu toliko sadrzajni kao na pocetku ali I will get there!


huggs and kisses
D.

Nema komentara:

Objavi komentar