nedjelja, 13. studenoga 2011.

‎" Ona se slucajno udala osamnaestog maja, osamdesete...
Da se udala za mene, verovatno bih, kao pravi muž, ponekad i zaboravio taj datum.
Ovako, zapamtio sam ga zauvek. "     -   Đorđe Balašević




Ja ne znam za vas ali ovaj stih je definitivno jedan od najljepsih koje sam ja procitala. Nazalost tuzan je ali je toliko jak...i nekako.. ne znam.
zamislite samo koliko ljudi ima na svijetu da se pronalaze u ovome? Da gledaju drugu osobu koju toliko vole kako odlaze i sa nekim drugim imaju zivot. Toliko fuljenih veza,brakova..Zamislite kakva bi sreca bila na svijetu da svako pronadje onoga ko mu je sudjen odnosno onoga koga voli najvise i ko njega voli najvise.. pisem najvise jer vecina nas voli vise puta u zivotu..ali samo jednom volis najvise.E zamislite ta ljubav najveca da je uvijek pored vas i da svako svakog voli najvise? :) pih.. ja mislim da ne bi bilo tuge,nervoze,frustracija .. svi bi bili ispunjeni i odmah bi bili nekako bolji ljudi :) 

Ja znam da sam uvijek najbolje stvari pisala onda kada sam ili najsretnija ili najtuznija .. Valjda toliko zelis da izbacis il srecu ili tugu pa samo pises o njoj odnosno o onome sto je izazvalo. Mislim da su te dvije emocije definitivno najjace .. bilo cim da su izazvane.. 
Zato ih je tako tesko i opisati..
Sreću obicno povezujem sa ljubavi,hranom,polozenim ispitima,valjanjem po krevetu.. 
Tugu obično sa ljubavi,hranom,nepolozenim ispitima,ustajanjem iz kreveta.. :) 

kad je tuga najjaca onda obicno bude ono kao da imate neku kuglu zapelu u grlu.. i pritisce vam prsa cijela.. i koliko god plakali to bi nekako da isplacete ali ne moze.. i kao da dusa tada hoce da izadje kroz taj plac i te neke krike jecaje.. al ne moze. Sve dok vam se ne desi ne daj Boze da je isplacete jedan dan pa da vas nikad vise i ne zaboli... :D

kad je sreca onda u svemu vidite ljepotu.. i uvijek kada pomislite na razlog srece sve nekako zatitrate ono i stalno ste raspolozeni i sve je mnogo mnogo lakse i puno puno ljepse :) mislim jebote sretni ste! :D i uvijek imate onaj neki maleni hinjavi osmijeh sto vas odaje .. :) 
eto ne znam sve poce od tog stiha .. ajde dosta od mene ja se nadam da ste svi uvijek sa tim hinjavim osmijehom! :) ja odoh da jedem makarone,gledam neki dobar filmic i bacim se u zagrljaj svome kreveticu.. :) 






huggs and kisses 
D.





Nema komentara:

Objavi komentar